wtorek, 2 kwietnia 2013

Coraz mniej wyrozumiała

Dlaczego im dłużej jesteśmy w związku tym stajemy się mniej tolerancyjne? Czy nie jest tak, że na początku robimy wszystko, żeby wyjść na spoko laski. ,,Oczywiście, że nie przeszkadza mi, że idziesz pochlać z kumplami. Ja spotkam się z dziewczynami a odbijemy sobie na drugi dzień"- takie zdanie po dłuższym czasie bycia razem zamienia się w ,, Z nimi? Chyba żartujesz! Już w ogóle mnie nie kochasz i nie chcesz spędzać ze mną czasu. A Ci Twoi kumple? Żenada...Gdzie Ty z nimi chcesz iść i po co?!". To taka malutka, kobieca manipulacja. Wpadnij w moje sidła, przecież jestem kobietą aniołem!!! Dopiero potem uzewnętrznię to co mi w Tobie przeszkadza i rozpocznę akcję-zmiana. Kobiety! Takie coś zawsze nas zgubi! Usiądźmy na chwilę i przypomnijmy sobie początki. Jakie byłyśmy tolerancyjne, kochające i czułe a potem zastanówmy się czy te wszystkie negatywne zmiany zaszły tylko z JEGO winy?

Dzisiaj będę aniołem, takim jak kiedyś :P

http://demotywatory.pl/146833/Kobieta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz